неділя, 16 лютого 2014 р.

Останні 100 днів шкільного життя учнів 11-А класу


Сьогодні я відкриваю першу сторінку щоденника останніх шкільних днів моїх улюблених учнів 11-А класу: веселих, невгамовних, талановитих, креативних, дуже-дуже різних і в той же час схожих своїм небайдужим ставленням до життя. Це наша спільна справа. Від всіх вас залежить - наскільки цікаво ви зможете висвітлити щоденні події, які поступово стають історією - історією вашого життя, яку ми напишемо разом. Маю надію на цікаву співпрацю, а результатом будуть сторінки, які ви зможете переглядати і по закінченні школи.
Моє перше завдання виглядає так:
  • Перегляньте свій сімейний альбом і відшукайте в ньому своє найулюбленіше фото з дитинства (може навіть 2 або 3),  фото з вашого 1-го дзвоника в 1 класі та в 11-му.
  • Надішліть їх, як коментар до цього повідомлення.
  • Може до ваших фото приєднається історія з перших вражень маленького першокласника про школу.
Я певна, що ви пам'ятаєте одинадцятикласника, який вас вів на перше в вашому житті урочисте шкільне свято (я, до речі, це також пам'ятаю). З нетерпінням чекаю на ваші повідомлення. 
Ваша О.Я.
P.S. Минув лише рік, а ви вже так змінилися... Наповніть останні шкільні дні яскравими враженнями!

Немає коментарів:

Дописати коментар