четвер, 27 лютого 2014 р.

Тайна вашого імені

Нове завдання для вас!
У своєму коментарі до цього повідомлення розкажіть:
  • Що означає ваше ім'я на вашій рідній мові та / або на інших мовах ?
  • Чому вам дали саме це ім'я ?
  • Хто вам дав таке ім'я ?
  • Чи є якісь знаменитості , які носять або носили таке ж ім'я як і ви ?
  • Як вас називають друзі ?
  • Крім цього , на додаток до відповідей на ці питання , будь ласка , складіть з перших букв вашого імені акростих , який допоміг би вам більш докладно описати себе .
  • Для прикладу , подивіться акростих одного з учасників минулих років :
М удра і начитана , 
А ктивна в житті ,
Р ізноманітна в смаках і стилях ,
І скрення і чесна у спілкуванні з людьми ,
Я скрава і тягнеться до сонця !
Бажаю успіху!


2 коментарі:

  1. 1. Ю́лія — східноєвропейське жіноче ім'я, взято з грецької мови («кучерява», «хвиляста», «пухнаста») або з латинської мови (лат.Iulia — «липнева» або «з роду Юліїв»).
    2. Мені дали ім’я Юлія тому що воно дуже подобалося батькам своєю ніжністю, мелозвучністю.
    3. Ім’я Юлія мені дала моя мама.
    4. Таке ж ім’я як і в мене носять такі зірки:
    1)Юлія Висоцька - російська актриса театру і кіно, телеведуча.
    2)Юлія Тимошенко - політичний діяч України.
    3)Юлія Савічева - популярна російська співачка, актриса.

    5. Ю нна завжди
    Л юбляча до людей
    І нтелігентна і вихована
    Я скрава і усміхнена

    ВідповістиВидалити
  2. 1.Анастасія (дав.-гр. Ἀναστασία) — жіноча форма чоловічого імені Анастасій
    (Анастас), в перекладі з давньогрецької мови — «воскресіння» («повернена до життя»).
    2.Мені ім'я Настя дали тому що воно було на той час дуже поширене, всім подобалось.
    3.Ім'я дала моя тітка.
    4.Таке ім'я як і в мене носять такі зірки:
    а)Каме́нська Анастасі́я— українська співачка, учасниця гурту «Потап і Настя».
    б)Анастасі́я Приходько— українська естрадна співачка, що стала відомою, в тому числі і на батьківщині завдяки перемозі у 7-му сезоні російського шоу під егідою російського Першого каналу «Фабрика зірок» (рос. Фабрика Звёзд).
    в)Настя Кочеткова – російська R&B і поп-співачка, випускниця телепроекту «Фабрика звёзд 4»

    5. Н ачитана з дитинства
    А кробатику обожнює
    С міливо виконує завдання
    Т урботлива
    Я скрава і весела

    ВідповістиВидалити